مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 10:302020-01-27سياسي

مشکلات بانکی، گلوی واحدهای تولیدی را می فشارد


 رییس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: برخی از این واحدهای تولیدی با مشکلات حقوقی و قضایی مواجه هستند که ناشی از عملکرد سازمان ها و بانک ها است که این مشکلات رصد شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی  رییس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: برخی از این واحدهای تولیدی با مشکلات حقوقی و قضایی مواجه هستند که ناشی از عملکرد سازمان ها و بانک ها است که این مشکلات رصد شد.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی، امروز 7 بهمن، در بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی بیرجند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برخی از مشکلات واحدهای تولیدی نیز به مقررات و قوانین کشور برمی گردد.

وی با بیان اینکه شهرک صنعتی یکی از ظرفیت های خوب خراسان جنوبی است، افزود: هدف ما از بازدیدها شناسایی مشکلات و کمک برای حل مشکلات این واحدهای تولیدی است چراکه برخی از مشکلات واحدهای تولیدی به دلیل مدیریت درون سازمانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس کل دادگستری خراسان جنوبی ادامه داد: برخی واحدهای تولیدی از میزان مالیات گلایه مند بودند چراکه در شرایطی فعلی با وجود مشکلات و افزایش هزینه ها، توانایی پرداخت مالیات های سنگین را ندارند.

وی بیان کرد: تولیدکنندگانی که در مناطق کمترتوسعه یافته و در جوار مرز فعالیت می کنند، باید بتوانند از ابزارهای تشویقی در بخش صادارات و توزیع محصولات استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات بانکی، گلوی واحدهای تولیدی را می فشارد

مشکلات بانکی، گلوی واحدهای تولیدی را می فشارد