مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 10:252020-01-27حوادث

فرو رفتن میلگرد در بدن نگهبان جوان حادثه ای دلخراش را رقم زد


معاون عملیات آتش نشانی مشهد از امدادرسانی گروه های نجات دو ایستگاه آتش نشانی مشهد به نگهبان سانحه دیده در یک پروژه ساختمانی در شرق این شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، محمد جواد سبحانی اظهار کرد: به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125، مبنی بر سقوط نگهبان یک ساختمان در حال احداث بر روی میلگردهای این پروژه ساختمانی، ستاد فرماندهی بلافاصله تیم امداد و نجات ایستگاه های 6 و 2 را به محل حادثه در بلوار میرزا کوچک خان، اعزام کرد.

معاون عملیات آتش نشانی مشهد افزود: پس از رسیدن نیروهای امدادی در محل مشخص شد در حادثه مذکور، نگهبان 21 ساله این پروژه در حین تردد به دلیل نامعلومی دچار حادثه شده و از ارتفاع حدودا 10 متری به داخل گودبرداری سقوط کرده که متاسفانه یک عدد میلگرد به طرز دلخراشی در بدن این فرد فرو رفته و موجب مصدومیت شدید وی شده است.

وی ادامه داد: نجاتگران آتش نشانی با ایمن سازی کامل محل حادثه، ضمن رهاسازی فرد از میان میلگردها با رعایت کامل اصول ایمنی، مصدوم را روی برانکارد محکم کردند و سپس برای ادامه عملیات امدادی، این نگهبان مجروح را به تکنسین های اورژانس حاضر در محل تحویل دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرو رفتن میلگرد در بدن نگهبان جوان حادثه ای دلخراش را رقم زد

فرو رفتن میلگرد در بدن نگهبان جوان حادثه ای دلخراش را رقم زد