مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 10:152020-01-27سياسي

اجرای 16 نمایش در همایش تئاتر سردار آسمانی


همایش ملی تئاتر سردار آسمانی با اجرای 16 نمایش خیابانی 10 بهمن در مزار سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی آغاز به کار می کند.

- دبیر این همایش در نشست رسانه ای همایش ملی تئاتر سردار آسمانی گفت: پس از ترور سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، هنرمندان واکنش های متفاوتی داشتند و ابراز احساسات کردند و دست اندرکاران تئاتر هم دست به کار شدند، اما تولید تئاتر زمان بر است و نیاز به مطالعه و تحقیق دارد.

آقای امیر حسین شفیعی با اشاره به اعلام فراخوان این همایش هنری افزود: در همین زمان کم 37 اثر به دبیرخانه رسید و 16 نمایش نهایی شد که در 3 بخش اصلی ارائه می شود بخش اصلی با 12 اثر، سه اثر از کانون های مساجد و یک اثر در بخش ویژه.

وی ادامه داد: تئاتر خیابانی انتخاب شد، زیرا به دلیل مردمی بودن زودتر می تواند آثاری تولید و ارائه شود و نیاز به نمایشنامه هم ندارد و با ایده شکل می گیرد.

دبیر همایش ملی تئاتر سردار آسمانی یادآور شد: سردار مردمی بود و ما با کار خیابانی به بهانه همایش نام او را فریاد خواهیم زد، همایشی که با حضور 16 گروه در دوازده استان کار خود را آغاز می کند.

وی ادامه داد: همایش ملی تئاتر سردار آسمانی در حالی شکل گرفت که بازار انصراف ها از فجر داغ بود و من از هنرمندانی قدردانی می کنم که بر باور خود ایستادند و نشان دادند هنرمندانی با ایده های به جز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 16 نمایش در همایش تئاتر سردار آسمانی

اجرای 16 نمایش در همایش تئاتر سردار آسمانی