مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 10:102020-01-27اقتصادي

عقب ماندگی در روند اجرای پروژه سبزه میدان مشهود است


امروز وجود عقب ماندگی در روند اجرای پروژه بزرگ سبزه میدان کاملا مشهود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا حمیدی ظهر دوشنبه در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان اظهار کرد: روند عملیات اجرایی پروژه سبزه میدان به گونه ای است که تا به امروز شاهد پیشرفت فیزیکی 15 درصدی این پروژه که یکی از انتظارات دیرینه مردم این شهر است، هستیم.

وی یکی از مشکلاتی اصلی پروژه بزرگ سبزه میدان را که باعث به وجود آمدن عقب ماندگی در این طرح شده است را مربوط به جابه جایی تاسیسات برق دانست و افزود: باوجود اقداماتی که تا به امروز در این زمینه انجام شده، اما کماکان شاهد وجود تعارضاتی در این طرح هستیم.

حمیدی با یادآوری اینکه دو پست شمالی و ضلع جنوب غربی از جمله مشکلات این بخش به شمار می رود، تصریح کرد: بعد از بررسی های به عمل آمده هزینه ای که برای جابه جایی پست برق تعیین شده، مبلغی به میزان 3 میلیارد تومان بود، هر چند تا به امروز زمین مناسبی برای این منظور پیدا نشده است.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان در ادامه با اشاره به اینکه یکی از نقاط قوت این طرح، این است که به لحاظ مالی عقب ماندگی نداشته و تا به امروز 7 میلیارد تومان از کل مبلع به پیمانکار پرداخت شده است، ادامه داد: اگر بخواهیم طبق روندی که پیش بینی شده است، پروژه ها را پیش ببریم، مقداری از پارکینگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقب ماندگی در روند اجرای پروژه سبزه میدان مشهود است

عقب ماندگی در روند اجرای پروژه سبزه میدان مشهود است