مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 10:052020-01-27اجتماعي

زنگ سیل مهربانی همکلاسی ها در مدارس قزوین نواخته شد


خیرالله رحمانی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: پویش دانش آموزی کمک به سیل زدگان به عنوان نماد همبستگی و همدلی ملی، کمک به همنوعان در شرایط سخت و بروز حوادث غیرمترقبه یک وظیفه شرعی و دینی محسوب می شود.

وی تصریح کرد: برگزاری چنین مراسم هایی برای دانش آموزان، فرهنگ سازی در راستای نوع دوستی و کمک رسانی به مردم در شرایط سخت است و امیدواریم بتوانیم بخشی از آلام و مشکلات مردم سیستان و بلوچستان را با کمک های خود جبران کنیم تا جایی که تجربه گذشته نشان داده که مردم قزوین، به خصوص دانش آموزان و فرهنگیان در سیل امسال گرگان هم اقدامات خوبی انجام داده اند.

به گفته وی، هم اکنون قزوین، البرز و زنجان به عنوان استان های معین در کمک رسانی به شهرستان قصرقند استان سیستان و بلوچستان انتخاب شده و این کمک ها در قالب پویش سیل مهربانی در 2 هزار و 400 مدرسه استان جمع آوری و به این مناطق ارسال می شود.

رحمانی با بیان اینکه دانش آموزان و فرهنگیان می توانند اقلام مورد نیاز مردم در مناطق سیل زده را برای ارسال از طریق مدارس جمع آوری کنند، افزود: لوازم موردنیاز بهداشتی، نوشت افزار، خوراک، پوشاک، پتو و زیرانداز از جمله کمک های غیرنقدی به مردم این مناطق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ سیل مهربانی همکلاسی ها در مدارس قزوین نواخته شد

زنگ سیل مهربانی همکلاسی ها در مدارس قزوین نواخته شد