مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 09:552020-01-27اجتماعي

حال ذخیره های ژنی خراسان جنوبی خوب نیست


مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی از وجود بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک در مناطق آزاد شهرستان فردوس و سرایان خبر داد و گفت: تاکنون تعداد لاشه های مکشوفه قوچ و میش در محدوده شهرستان های فردوس و سرایان به حدود هفتاد لاشه رسیده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی از وجود بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک در مناطق آزاد شهرستان فردوس و سرایان خبر داد و گفت: تاکنون تعداد لاشه های مکشوفه قوچ و میش در محدوده شهرستان های فردوس و سرایان به حدود هفتاد لاشه رسیده است.

حسن اکبری، امروز دوشنبه 7 بهمن، در جمع خبرنگاران گفت: مدتی پیش گزارش تلفات پراکنده حیات وحش ( قوچ و میش) در مرز شمالی استان(مرز فردوس، بجستان و گناباد) توسط همکاران اجرایی محیط زیست شهرستان فردوس به اداره کل واصل شد که در همان بررسی های اولیه به این نتیجه رسیدیم که احتمالا عامل بیماری از منطقه حفاظت شده هلالی واقع در خراسان رضوی به داخل استان گسترش پیدا کرده چرا که پیش از این در شهرستان های گناباد و بجستان تلفات حیات وحش گزارش شده بود.

وی افزود: پیگیری این موضوع مهم در دستور کار این اداره کل قرار گرفت و مهم ترین مساله از همان ابتدا تشخیص قطعی بیماری بود که علی رغم همکاری تنگاتنگ دامپزشکی، روند تشخیص بیماری به دلیل نامناسب بودن نمونه های ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال ذخیره های ژنی خراسان جنوبی خوب نیست

حال ذخیره های ژنی خراسان جنوبی خوب نیست