مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 09:452020-01-27اجتماعي

اجرای طرح گروه مدیران همیار در مدارس ابتدایی یزد


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد از اجرای طرح گروه مدیران همیار به منظور افزایش کیفی و کمی خدمات آموزشی، تربیتی و فرهنگی در مدارس دوره ابتدایی استان خبر داد.

- ایسنا/یزد معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد از اجرای طرح گروه مدیران همیار به منظور افزایش کیفی و کمی خدمات آموزشی، تربیتی و فرهنگی در مدارس دوره ابتدایی استان خبر داد.

سعیده بهادرزاده در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اهمیت اجرای طرح گروه مدیران همیار، اظهار کرد: هم افزایی و تبادل تجارب مدیران نواحی چهارگانه آموزش و پرورش در یزد یکی از مهمترین اهداف اجرای این طرح در استان است.

وی با اشاره به اهمیت رشد سریع دانش و ایجاد تغییرات مداوم در حوزه آموزشی، افزود: بر تمام متولیان امر تعلیم و تربیت لازم است نسبت به ارتقای توانمندی های حرفه ای خود بکوشند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، با بیان این که اعضای گروه های مدیران همیار معمولا مدیران مدارس واقع در یک منطقه ای از شهر بوده که از نظر شرایط و ویژگی ها در وضعیت یکسانی هستند، گفت: همکاری و مشارکت مدیران در اموری که منجر به افزایش کیفیت و توانمندسازی مدرسه و البته کاهش هزینه ها می شود، از دیگر اهداف اجرای طرح مدیران همیار در یزد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح گروه مدیران همیار در مدارس ابتدایی یزد

اجرای طرح گروه مدیران همیار در مدارس ابتدایی یزد