مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 09:452020-01-27اجتماعي

کودکان معلول خدمات رایگان دریافت می کنند


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این جمعیت اعتبارات حمایتی برای ارائه خدمات رایگان یا ارزان تر به فرزندان معلولی که در مضیقه هستند را دارد.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این جمعیت اعتبارات حمایتی برای ارائه خدمات رایگان یا ارزان تر به فرزندان معلولی که در مضیقه هستند را دارد.

شهرام میرزایی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر و آموزش و پرورش ظرفیت های قابل توجهی برای همکاری با یکدیگر دارند، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر به حتم در تلاش برای ارائه بهترین خدمات برای دانش آموزان استثنایی است؛ علاوه بر این ارائه خدمات کاردرمانی و گفتاردرمانی نیز در این جمعیت راه اندازی شده و فعال است و خانواده ها و جامعه هدفی که تاکنون خدمات این بخش را دریافت کرده اند، رضایت داشته اند.

وی با بیان اینکه تفاهم نامه ارائه خدمات کاردرمانی، گفتاردرمانی و فیزیوتراپی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه مابین جمعیت هلال احمر و آموزش و پرورش استان زنجان منعقد شده است، افزود: این تفاهم نامه با هدف ارائه خدمات توانبخشی، در زمینه های کاردرمانی، گفتاردرمانی و فیزیوتراپی توسط هلال احمر برای دانش آموزان با نیازهای ویژه معرفی شده از سوی آموزش و پرورش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان معلول خدمات رایگان دریافت می کنند

کودکان معلول خدمات رایگان دریافت می کنند