مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 09:262020-01-27سياسي

پرونده تخلفات انتخاباتی بدون اغماض رسیدگی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، یدالله موحد روز دوشنبه در نشست توجیهی و آموزشی داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و روسای ستادهای تبلیغات انتخاباتی آنها افزود: واحدهای ویژه انتخابات در تمام حوزه های قضایی استان کرمان تشکیل شده و در اسرع وقت تمام موارد مطروحه را رسیدگی می کند.

وی تصریح کرد: انتظار دستگاه قضایی استان کرمان به عنوان متولی پیشگیری از جرایم انتخاباتی این است که با همکاری و تعامل سازنده و قانونمند بین داوطلبان و مجموعه های امنیتی، انتظامی و قضایی بتوانیم زمینه مناسبی برای برگزاری انتخاباتی با حضور حداکثری مردم در فضای امن، در یک رقابت عادلانه، سالم، بدون دغدغه و اخلاق مدار فراهم کرد.

رییس ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی استان کرمان با تاکید بر اینکه قانون، محور فعالیت های انتخاباتی است، گفت: همکاری متقابل بین داوطلبان و مجموعه های انتظامی، امنیتی، قضایی، اجرایی و نظارتی بر محور قانون شکل می گیرد.

موحد با اشاره به اینکه شفاف سازی هزینه های مالی اقدام مناسبی است که در سطح کشور در دست رسیدگی و تصویب قرار دارد، عنوان کرد: مجلس نهاد قانون گذاری است و نمایندگان خوب نمایندگانی هستند که قوانینی را مصوب تا پیشرفت، توسعه و رشد کشور را تضمین کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده تخلفات انتخاباتی بدون اغماض رسیدگی می شود

پرونده تخلفات انتخاباتی بدون اغماض رسیدگی می شود