مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 09:262020-01-27سياسي

انتقاد سخنگوی دولت از صداوسیما در پی پخش نکردن سخنرانی رییس جمهور


اینکه سخنرانی رییس جمهوری منتخب مردم از صدا و سیما پخش نمی شود یا گاهی سانسور می شود، خلاف جمهوریت و مردم سالاری نظام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سخنگوی دولت از صدا و سیما بابت خودداری از پخش زنده سخنرانی رییس جمهوری انتقاد کرد.

سخنگوی دولت با اشاره به نزدیک بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و اهمیت سخنرانی رییس جمهوری در همایش استانداران و فرمانداران کل کشور گفت: شایسته نبود صدا و سیما در چنین شرایطی از پخش سخنرانی دکتر روحانی که در راستای هرچه باشکوه تر برگزار شدن انتخابات بود، امتناع کند.

علی ربیعی، گفت: همه تلاش دولت و شخص رییس جمهوری بر این است که انتخابات مجلس باشکوه و با مشارکت گسترده مردم برگزار شود.

همانگونه که دکتر روحانی در سخنرانی امروز خود نیز تاکید کردند و متأسفانه از تلویزیون پخش نشد، جمهوریت و مردم از جایگاه و اهمیت فوق العاده ای در قانون اساسی ما برخوردار است و اینکه سخنرانی رییس جمهوری منتخب مردم از صدا و سیما پخش نمی شود یا گاهی سانسور می شود، خلاف جمهوریت و مردم سالاری نظام است.

سخنگوی دولت با تأکید بر این که رییس جمهور و دولت مطالبه ای فراقانونی ندارند گفت: صحبت های امروز رییس جمهوری ناظر بر تقویت جایگاه مردم سالاری نظام بود و ایشان دلسوزانه منتقد برخی رفتارها و نگاه های تنگ نظر آن است که منجر به نهایتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد سخنگوی دولت از صداوسیما در پی پخش نکردن سخنرانی رییس جمهور

انتقاد سخنگوی دولت از صداوسیما در پی پخش نکردن سخنرانی رییس جمهور