مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 09:202020-01-27سياسي

شیوع سوختگی الکتریکی در محیط کار


دبیر علمی نهمین کنگره کشوری سوختگی، از سوختگی الکتریکی به عنوان یکی از آسیب های شایع در محیط کار نام برد و گفت: بالای 30 درصد از این موارد منجر به قطع عضو فرد آسیب دیده می شود.

- به نقل از روابط عمومی سید حمید صالحی، در آستانه برگزاری نهمین کنگره کشوری سوختگی، اظهار داشت: کنگره امسال با شعار آسیب های سوختگی الکتریکی و چالش های پیش رو بحث و بررسی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سهم سوختگی الکتریکی در حوادث سوختگی کشور کمتر از 10 درصد است، افزود: متاسفانه آنچه در سوختگی های الکتریکی مهم است، اینکه بیشتر مرگ و میر ها در صحنه برق گرفتگی رخ می دهد.

صالحی ادامه داد: هر چند سوختگی الکتریکی نسبت به سایر سوختگی ها از شیوع کمتری برخوردار است، اما با ضایعات و مشکلات منجر به ناتوانی فرد آسیب دیده همراه است.

به طوری که بالای 30 درصد موارد به قطع عضو می انجامد.

دبیر علمی کنگره، به از کارافتادگی و تحمیل بار مالی به اقتصاد سلامت و کشور به عنوان دیگر تبعات سوختگی الکتریکی اشاره کرد و گفت: مطالعاتی که انجام شده است، نشان می دهد بیشتر افرادی که دچار این نوع سوختگی ها می شوند، کارگران ساختمانی هستند که اغلب آن ها پوشش بیمه ای مناسبی ندارند و این حوادث، هزینه های زیادی به خانواده فرد آسیب دیده و جامعه تحمیل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوع سوختگی الکتریکی در محیط کار

شیوع سوختگی الکتریکی در محیط کار