مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 09:152020-01-27حوادث

178 ساختمان ناایمن در قلب پایتخت ایمن سازی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز دوشنبه روابط عمومی شهرداری منطقه 11 نصراله آبادیان شهردار منطقه 11 در اینباره افزود: بعد از حادثه پلاسکو و برگزاری جلسات متعدد هفتگی با دادستانی، ساختمان های نا ایمن توسط آتش نشانی شناسایی و دستورالعمل ایمن سازی و بهسازی توسط شهرداری به مالکان ساختمان های ناایمن ابلاغ شده است.

وی گفت: حدود 178 ساختمان نا ایمن در منطقه 11 وجود دارد که اکثر آنها واحدهای تجاری هستند و دستورالعمل شهرداری برای ایمن سازی ساختمان ها به مالکین و ذی نفعان ابلاغ شده اما عدم مشارکت برخی مالکان باعث شده تا روند ایمن سازی در منطقه با سرعتی که انتظار می رود دنبال نشود.

آبادیان با اشاره به ایمن سازی پاساژ آلومینیوم به عنوان یکی از مجتمع های تجاری ناایمن در این منطقه اظهار داشت که این ساختمان نمونه یک مشارکت و همکاری خوب بین شهرداری، مالک و ذینفعان در راستای بهسازی و ایمن سازی ساختمان است.

شهردار منطقه 11 اعلام کرد که خوشبختانه ما در این پروژه توانستیم با جلب مشارکت بنیاد مستضعفان به عنوان مالک و کسبه در کنار حمایت های شهرداری منطقه شاهد اجرای پروژه ایمن سازی و رفع خطر از خواهر دوقلوی پلاسکو باشیم.

به گفته وی ساختمان دراکولا با دستور دادستان پلمب شده است و مالکان برای ایمن سازی رضایت داده اند و به زودی اقدامات ایمن سازی شروع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

178 ساختمان ناایمن در قلب پایتخت ایمن سازی می شود

178 ساختمان ناایمن در قلب پایتخت ایمن سازی می شود