مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 09:152020-01-27اجتماعي

گسترش چتر حفاظتی در مناطق کوهستانی لرستان


مهرداد فتحی بیرانوند روز دوشنبه ضمن هشدار به متخلفان زیست محیطی که قصد سوء استفاده از سرما و بارش برف زمستانی برای شکار جانوران را دارند گفت: اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان اقدام به افزایش نوبت کاری ماموران یگان حفاظت در مناطق کوهستانی و زیست گاههای استان نموده تا علاوه بر حفاظت از گونه های جانوری از بروز هرگونه تخلف زیست محیطی جلوگیری کنند.

وی افزود:با توجه به بارش شدید برف و برودت هوا در مناطق کوهستانی و پیشگیری از هرگونه مشکل برای حیات وحش جهت تامین منابع غذایی، توزیع علوفه و دانه در پناهگاه حیات وحش سفید کوه ازنا و سایر نقاطی که امکان حضور گونه های جانوری وجود دارد، توسط محیط بانان استان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه علوفه دهی به حیات وحش در فصل زمستان به دلیل برف و کولاک انجام می شود اظهار داشت: جهت توزیع علوفه در زیستگاههای حیات وحش، تشکل های مردم نهاد و دوستداران محیط زیست، محیط بانان را همراهی کردند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از مردم استان تقاضا کرد: با توجه به شرایط نامساعد جوی در صورت نزدیک شدن پرندگان و پستانداران به کنار جاده ها یا مناطق مسکونی حاشیه شهرها به خصوص اماکن روستایی نسبت به حمایت از این حیوانات اهتمام داشته و ضمن خودداری از آزار یا کشتن آنها، با سامانه 1540 ارتباط برقرار نموده و ماموران محیط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش چتر حفاظتی در مناطق کوهستانی لرستان

گسترش چتر حفاظتی در مناطق کوهستانی لرستان