مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 09:152020-01-27بين الملل

حمله به سفارت آمریکا کار «حشد شعبی» نیست/ مثل ایران پاسخ می دهیم


سخنگوی «عصائب اهل الحق» عراق با بیان اینکه حمله راکتی به سفارت آمریکا در بغداد کار گروه های مقاومت نیست، گفت: پیشتر هم گفته بودیم گروه های مقاومت به اماکن دیپلماتیک تعرض نمی کنند.

- سخنگوی عصائب اهل الحق عراق با بیان اینکه حمله راکتی به سفارت آمریکا در بغداد کار گروه های مقاومت نیست، گفت: پیشتر هم گفته بودیم گروه های مقاومت به اماکن دیپلماتیک تعرض نمی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، جواد الطلیباوی سخنگوی عصائب اهل الحق عراق تأکید کرد: حمله راکتی به سفارت شرّ (سفارت آمریکا در بغداد) کار گروه های مقاومت نیست.

بر اساس این گزارش، وی تصریح کرد: ما پیشتر هم تأکید کرده بودیم که به هیچ وجه به اماکن دیپلماتیک در عراق تعرض نمی کنیم؛ بنابراین حمله راکتی توسط حشد شعبی انجام نشده است.

الطلیباوی اظهار داشت: راکت هایی که در حمله به سفارت آمریکا به کار گرفته شدند، جزو تسلیحاتی هستند که گروه های مقاومت عراق سال ها پیش از آن ها استفاده می کردند و اکنون سطح سلاح های مقاومت بسیار فراتر رفته است.

وی تأکید کرد: باز هم می گوییم که پاسخ ما به ترور شهید ابو مهدی المهندس کمتر از پاسخ جمهوری اسلامی ایران به آمریکایی ها، نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله به سفارت آمریکا کار «حشد شعبی» نیست/ مثل ایران پاسخ می دهیم

حمله به سفارت آمریکا کار «حشد شعبی» نیست/ مثل ایران پاسخ می دهیم