مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 09:052020-01-27سياسي

مسؤولان محلی گیلان آماده اسکان اضطراری می شوند


معاون امور پشتیبانی هلال احمر گیلان از برگزاری دوره آموزش اسکان اضطراری به منظور آماده سازی مسؤولان محلی روستاها در مواقع بحران و جلوگیری و پیشگیری از خسارت های بیشتر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود بهزاد پرستش ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری دوره آموزش اسکان اضطراری در لنگرود اظهار کرد: دومین دوره طرح به مدت یک روز در اردوگاه تخصصی هلال احمر چاف و چمخاله برگزار می شود که شرکت کنندگان با روش های اسکان اضطراری به صورت تئوری و عملی آشنا می شوند.

وی با بیان اینکه در این دوره یک روزه 160 نفر شرکت دارند، گفت: این دوره ویژه مسؤولان و دبیران خانه هلال از هفت شهرستان لنگرود، لاهیجان، آستانه اشرفیه، سیاهکل، املش،  رودسر و رشت است که اکثر این افراد جزو دهیاران یا افراد مورد اعتماد محلات هستند.

معاون امور پشتیبانی هلال احمر گیلان با بیان اینکه مرحله نخست این دوره نیز مربوط به آموزش آمادگی برای مقابله با مخاطرات بود، افزود: برای سال جاری دو دوره آموزشی در نظر گرفته شده و برای سال آینده نیز برنامه هایی در دست اقدام است که در شرایط لازم وی با اشاره به دلایل برگزاری این طرح تصریح کرد: آماده سازی مسؤولان محلی روستاها در مواقع بحران و جلوگیری و پیشگیری از خسارت های بیشتر، هماهنگی جهت ساماندهی مناطق در شرایط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان محلی گیلان آماده اسکان اضطراری می شوند

مسؤولان محلی گیلان آماده اسکان اضطراری می شوند