مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 09:052020-01-27سياسي

موفقیت دولت جدید‏، موفقیت همه لبنانی هاست


نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان: حزب الله خواهان تشکیل فوری دولت جدید لبنان است تا از فروپاشی کشور جلوگیری کند - ؛ به نقل از پایگاه خبری العهد، شیخ علی دعموش نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت: موفقیت دولت جدید لبنان به معنای نجات و موفقیت همه لبنانی هاست.

شیخ علی دعموش در مراسم بزرگداشتی در حسینیه حاره در شهر صیدا با تاکید بر اینکه موفقیت دولت جدید به منزله موفقیت تمام لبنانی هاست، اعلام کرد حزب الله خواهان تشکیل فوری دولت جدید لبنان است تا از فروپاشی کشور جلوگیری کند و آن را نجات دهد.

شیخ علی دعموش افزود: همه باید تسهیلات و امکانات لازم را برای این دولت که از افراد متخصص تشکیل شده است، فراهم کنند و دولت باید به حل مشکلات معیشتی، اقتصادی، مالی و سایر مسایل و موضوعات مهم برای کشور و شهروندان مبادرت کند.

نائب رییس شورای اجرای حزب الله تاکید کرد قضاوت درباره این دولت قبل از بررسی عملکرد آن امری غیر منطقی است و بنابر این همه ما قبل از این که درباره آن قضاوت کنیم باید فرصتی به این دولت بدهیم.

وی افزود این دولت باید عملکردی متفاوت نسبت به دولت های قبلی ارایه کند و اولویت نخست آن باید حل بحران های جاری کشور و جدیت آن فراتر از مرز ها باشد، چون دولت زمان کافی برای ارایه دستاورد های ملموسی که لبنانی ها را راضی و نگرانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت دولت جدید‏، موفقیت همه لبنانی هاست

موفقیت دولت جدید‏، موفقیت همه لبنانی هاست