مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 09:052020-01-27فرهنگي

تولید نمایش «سرباز» با محوریت زندگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی


نمایش خیابانی «سرباز» با محوریت سه فراز مهم از زندگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و با حمایت اداره کل هنرهای نمایشی تولید می شود.

- نمایش خیابانی سرباز با محوریت سه فراز مهم از زندگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و با حمایت اداره کل هنرهای نمایشی تولید می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، نمایش سرباز به نویسندگی امیرحسین شفیعی و کارگردانی پژمان شاهوردی بر اساس مستندات و روایت های موجود از سه فراز مهم زندگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، تولید می شود.

سه فراز از زندگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که سرباز بر اساس آنها شکل گرفته شامل دفاع مقدس، جنگ 33 روزه لبنان و ریشه کن کردن داعش در سوریه و عراق است.

سرباز به عنوان حاصل کار مشترک اداره کل هنرهای نمایشی و انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، نمایشی بی کلام است و نویسنده و کارگردانش کوشیده اند با خلق تصاویر خلاق، مفاهیم را در مدت زمان 25 دقیقه به مخاطب منتقل کنند.

در این نمایش کاظم رودگر به عنوان مدیرتولید پروژه حضور دارد و بازیگران آن عبارتند از پژمان شاهوردی، مهدی جودکی، مسعود کردی، سیاوش مقدسی، علیرضا حسینی، مبین کبودوند، عارف کاوند، آرش فلاحی فرد، علی دهریزی و میثم کردی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید نمایش «سرباز» با محوریت زندگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

تولید نمایش «سرباز» با محوریت زندگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی