مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 09:002020-01-27سياسي

ضرورت پیشگامی دانشگاه ها در حوزه توسعه سرمایه انسانی


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در کنفرانس ملی توسعه سرمایه انسانی، بر ضرورت پیشگامی دانشگاه ها در حوزه توسعه سرمایه انسانی و لزوم آموزش مبتنی بر کاربست فناوری ها و دانش جدید به کارمندان در دستگاه های اجرایی تاکید کرد.

- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در کنفرانس ملی توسعه سرمایه انسانی، بر ضرورت پیشگامی دانشگاه ها در حوزه توسعه سرمایه انسانی و لزوم آموزش مبتنی بر کاربست فناوری ها و دانش جدید به کارمندان در دستگاه های اجرایی تاکید کرد.

/ لزوم آموزش مبتنی بر کاربست فناوری ها و دانش جدید به کارمندان در دستگاه های اجرایی به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر منصور غلامی در کنفرانس ملی توسعه سرمایه انسانی که در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی آغاز برگزار شد، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: نشست های مرتبط با توسعه نیروی انسانی در محیط های دانشگاهی و با حضور مدیران و مسئولان این حوزه، از باب رسیدن به برون دادهای اثربخش بسیار مهم و گرانقدر است و سبب اشتراک تجربیات و هم اندیشی مسئولان در ارتقای مدیریت در سازمان ها و نهادهای ذیربط می شود.

وی با بیان اینکه حضور مدیران دستگاه ها در این کنفرانس ها به کاربست هم اندیشی ها و بهره مندی از نظرات متخصصان گستره بیشتری می بخشد، افزود: مدیریت نیروی انسانی موضوعی است که سال های متمادی در کشور به آن پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت پیشگامی دانشگاه ها در حوزه توسعه سرمایه انسانی

ضرورت پیشگامی دانشگاه ها در حوزه توسعه سرمایه انسانی