مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 08:552020-01-27پزشكي

افزوده شدن 22پزشک متخصص در شهرستان جهرم


17 پزشک متخصص و 5 پزشک فوق تخصص به مجموعه درمانی دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزوده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جهرم، در آیین معارفه پزشکان متخصص و فوق تخصص جدید که با حضور فرماندار ویژه، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری جهرم، معاون درمان و دیگر مسئولین دانشگاه علوم پزشکی جهرم برگزار شد.

مهدی شفیعیان فرماندار ویژه شهرستان جهرم در این مراسم با اشاره به  65 پروژه بهداشتی و درمانی شهرستان جهرم، اظهار داشت: عمده پروژه های بهداشتی و درمانی این شهرستان به بهره برداری رسیده است که این مهم باعث تحولی شگرف در حوزه بهداشت و درمان جهرم شده است.

وی افزود: حجم  قابل توجهی از بیماران از شهرستان ها و حتی از استان های مجاور برای درمان به جهرم مراجعه می کنند که این امر بیانگر ارائه خدمات با کیفیت به مردم است.

  رییس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با ابراز خرسندی از جذب پزشکان متخصص و فوق تخصص جدید اظهار داشت: هم اکنون 112 متخصص روزانه به 2200 هزار بیمار در کلینیک و بیمارستان های جهرم خدمات ارائه می کنند.

محمد رحمانیان بیان کرد: شهرستان جهرم دارای 430 تخت بستری  فعال و تمام تلاشمان بر این است با افتتاح بیمارستان 313 تخت خوابی جهرم، تعدادتخت های این بیمارستان ی این شهرستان به 700 تخت افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزوده شدن 22پزشک متخصص در شهرستان جهرم

افزوده شدن 22پزشک متخصص در شهرستان جهرم