مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 08:552020-01-27سياسي

صدا و سیما واسطه مطالبه گری مردم از مسؤولان است


مدیرکل صدا و سیمای البرز با تاکید بر اینکه صداوسیما واسطه ای برای طرح مطالبات مردم از مسؤولان است گفت: مسئولان باید حامی صداو سیما باشند چرا که صداوسیما برای مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، هلی صادق مقدسی مدیرکل صداو سیمای البرز در نشست هم اندیشی با مشاوران و نخبگان جوان البرزی ضمن ابراز خرسندی از تشکیل این جلسه  با اشاره به اینکه جوانان اهل دقت هستند گفت: بخش عمده ای از مسائل جامعه توسط شما جوانان رصد می شود که گاهی منجر به نقد مباحث روز جامعه نیز می شود.

علی صادق مقدسی در ادامه افزود: محتوای اکثر برنامه های صداوسیما مطالبه محور است و تلاش ما این است که مطالبات مردم را به خوبی پیگیری کنیم، بنابراین آماده پذیرش طرح ها و نظرات برای رسیدن به این مهم هستیم، همین طور آمادگی خود را برای نقد منصفانه نیز اعلام می کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای البرز با تاکید بر اینکه صداوسیما واسطه ای برای طرح مطالبات مردم از مسئولان است گفت: مسئولان باید حامی صداو سیما باشند چرا که صداوسیما برای مردم است و ما بایستی خواسته ها و صدای مردم را از طریق این رسانه به اطلاع مسئولان برسانیم.

صادق مقدسی همچنین به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر از مشاوران و نخبگان جوان البرزی خواست در قالب نشستی با موضوع چگونگی تحقق گفتمان رهبر معظم انقلاب در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدا و سیما واسطه مطالبه گری مردم از مسؤولان است

صدا و سیما واسطه مطالبه گری مردم از مسؤولان است