مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 08:552020-01-27سياسي

تدابیر کمیته امداد برای حل مشکل ضمانت بانکی مددجویان


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) از ایجاد 128 هزار و 500 فرصت شغلی با استفاده از 3300 میلیارد تومان تسهیلات تا پایان دی ماه برای مددجویان این نهاد خبر داد.

- معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) از ایجاد 128 هزار و 500 فرصت شغلی با استفاده از 3300 میلیارد تومان تسهیلات تا پایان دی ماه برای مددجویان این نهاد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الله عبدالملکی در نشست خبری خود با بیان اینکه مهم ترین برنامه کمیته امداد برای رفع فقر و توانمندسازی محرومین ایجاد اشتغال برای آن ها است، افزود: مجموع درآمد طرح های اشتغال جاری تحت نظارت کمیته امداد در سال 97، 5500 میلیارد تومان بوده است.

این در حالی است که مجموع مستمری، یارانه و کمک معیشت پرداختی به دو میلیون و 100 هزار خانوار ایرانی 5900 میلیارد تومان بوده که مجموع درآمدهای طرح های اشتغال حدودا معادل مستمری پرداختی در کمیته امداد بوده است.

وی با بیان اینکه طرح های اشتغال کمیته امداد بین سه تا پنج سال تحت نظارت این نهاد قرار دارند، اظهار کرد: آمار و اطلاعات این طرح ها مرتبا از سوی مددجویان دریافت می شود و سپس طرح های موفق از حوزه کمیته امداد خارج می شوند و امداد حتی دیگر از درآمد آن ها اطلاع ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدابیر کمیته امداد برای حل مشکل ضمانت بانکی مددجویان

تدابیر کمیته امداد برای حل مشکل ضمانت بانکی مددجویان