مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 08:502020-01-27اقتصادي

جلسه اول دادگاه مرتضی فلاح اشتری و 11 نفر دیگر


جلسه اول دادگاه متهمان مرتضی فلاح اشتری و 11 نفر دیگر دایر بر اخلال در نظام اقتصادی کشور به ریاست قاضی موحد در حال برگزاری است.

- ، جلسه دادگاه متهمان مرتضی فلاح اشتری و 11 نفر دیگر دایر بر اخلال در نظام اقتصادی کشور به شعبه اول دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی و جرائم اقتصادی به ریاست قاضی موحد در حال برگزاری است.

قاضی موحد ضمن اعلام رسمیت جلسه از نماینده دادستان خواست در جایگاه حاضر شود و کیفرخواست را قرائت کند.

نماینده دادستان، امیر حسین اعلایی آرایی در تشریح کیفرخواست گفت: در پرونده حاضر متهم ردیف اول حمید رضا مرادی فرزند هدایت، متهم ردیف دوم محمد نایینی تهرانی فرزند ابراهیم، متهم ردیف سوم امیر خسرو اعلایی فرزند میر عطاء الله و متهم ردیف چهارم سعید علیزاده فرزند علی متهمند به مشارکت در اخلال در نظام ارزی به صورت عمده از طریق خرید و فروش ارز دولتی به مبلغ 11 میلیون دلار در بازار آزاد و کسب منفعت به میزان 61 میلیارد تومان.

وی ادامه داد: متهم ردیف پنجم فلاح اشتری فرزند احمد متهم است به معاونت در اخلال در نظام ارزی صورت گرفته از طریق تسهیل وقوع جرم و همچنین مشارکت در اخلال در نظام ارزی به صورت عمده از طریق خرید و فروش غیر قانونی ارز به مبلغ 238 میلیون دلار و کسب منفعت به میزان دو میلیارد تومان.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه اول دادگاه مرتضی فلاح اشتری و 11 نفر دیگر

جلسه اول دادگاه مرتضی فلاح اشتری و 11 نفر دیگر