مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 08:502020-01-27سياسي

ثبت نام 2500 گلستانی در هجدهمین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: هجدهمین دوره آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم، همزمان با سراسر کشور در گلستان برگزار می شود.

- ایسنا/گلستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: هجدهمین دوره آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم، همزمان با سراسر کشور در گلستان برگزار می شود.

عادله کشمیری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: هجدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم و معارف اهل بیت(ع) از 11 بهمن ماه در چهار گروه امتحانی و 16 رشته برگزار خواهد شد.

وی افزود: در گروه ترجمه و مفاهیم قرآن کریم دو رشته تفسیر سوره بقره، ترجمه و درک معانی این سوره، در گروه معارف اهل بیت دو رشته حفظ و ترجمه نهج البلاغه، حفظ و ترجمه صحیفه سجادیه و نیایش های امام سجاد(ع)، در گروه حفظ قرآن کریم 10 رشته حفظ جزء 30، جزء اول، سوره بقره، 5 جزء آخر، 5 جزء اول، 10 جزء، 15 جزء، 20 جزء، 25 جزء و حفظ کل قرآن کریم و در گروه آموزش های الکترونیکی نیز دو رشته سبک زندگی سیره معصومین و روخوانی قرآن کریم را خواهیم داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان هدف از برگزاری این آزمون را سنجش و ارزیابی کمی و کیفی عملکرد آموزشی مؤسسات و مراکز قرآنی، شناسایی و معرفی نخبگان و استعدادهای درخشان قرآنی، ایجاد انگیزه در میان عموم مردم جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان برای فراگیری معار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 2500 گلستانی در هجدهمین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم

ثبت نام 2500 گلستانی در هجدهمین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم