مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 08:502020-01-27سياسي

حسینی شاهرودی: پذیرش اشتباه از سوی فرمانده سپاه مرهمی بر داغ دل این مردم شد


سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان این که حادثه سقوط هواپیمای مسافربری که با یک خطای انسانی رخ داد داغ را بر جانمان نشاند، اظهار کرد: - سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان این که حادثه سقوط هواپیمای مسافربری که با یک خطای انسانی رخ داد داغ را بر جانمان نشاند، اظهار کرد: اما پذیرش مسئولیت این اشتباه بزرگ از سوی فرمانده دلاور سازمان هوافضای سپاه مرهمی بر دل های داغدار این مردم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید حسن حسینی شاهرودی نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس گفت: روزها و ماه های پرماجرایی را پشت سر گذاشتیم و ملت کارآزموده ایران اسلامی اتفاقات تلخ و شیرینی را تجربه کردند که بسیاری را در جهان بهت زده کرد.

بامداد روز جمعه 13 دی ماه سال 1398 خبری از فرودگاه بغداد به سراسر جهان مخابره شد و سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی در یک حمله بزدلانه به دستور شقی ترین افراد به شهادت رسید.

وی ادامه داد: اگرچه داغ عظیمی از شهادت این سردار سرافراز به دل میلیون ها انسان عاشق نشست و جبهه حق و مقاومت اسلامی در جهان اندوهگین شد و اگرچه جبهه استکبار از ترور تاثیرگذارترین و قدرتمندترین ژنرال ارتش های موجود در دنیا مسرور شد ولی به یقین باید توجه کنیم این اقدام خلاف موازین بین ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی شاهرودی: پذیرش اشتباه از سوی فرمانده سپاه مرهمی بر داغ دل این مردم شد

حسینی شاهرودی: پذیرش اشتباه از سوی فرمانده سپاه مرهمی بر داغ دل این مردم شد