مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 08:502020-01-27اقتصادي

انعقاد 26 قرارداد نفتی با 15 دانشگاه و پژوهشگاه/ هزار چالش صنعت نفت مشخص شد


معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری از انعقاد 26 قرارداد بزرگ نفتی با 15 دانشگاه و پژوهشگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید محمدزاده امروز در نشستی خبری تحت عنوان گردهمایی شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های صنعت نفت که در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه در صنعت نفت اتفاقات بسیار خوب و ارزشمندی طی سال های اخیر رخ داده است.

وی گفت:خوشبختانه توانستیم نیروهای انسانی خوبی در دانشگاه ها در حوزه نفت تربیت کنیم و از این منظر، جزو کشورهای تراز اول باشیم.

انعقاد 26 قرارداد بزرگ با 15 دانشگاه و پژوهشگاه معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری با اشاره به توسعه ارتباط صنعت و دانشگاه در حوزه نفت افزود: طی سال های اخیر اتفاقات خوبی در زمینه ارتباط دانشگاه و صنعت رخ داده به طوری که وزارت نفت در صدد است علاوه بر قراردادهای گذشته، قراردادهای بزرگ جدیدی با صنعت نفت منعقد کند.

محمدزاده با اشاره به این قراردادها بیان کرد: وزیر نفت هفته گذشته 26 قرارداد بزرگ با 15 دانشگاه و پژوهشگاه با محوریت طرح های بزرگ در حوزه توسعه ازدیاد برداشت میدان های نفتی و.

منعقد کرده است.

وی با بیان اینکه هفته گذشته وزیر نفت با 9 دانشگاه از این دانشگاه ها جلسه داشت، گفت: این قراردادها با هدف توسعه ارتباط صنعت با دانشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد 26 قرارداد نفتی با 15 دانشگاه و پژوهشگاه/ هزار چالش صنعت نفت مشخص شد

انعقاد 26 قرارداد نفتی با 15 دانشگاه و پژوهشگاه/ هزار چالش صنعت نفت مشخص شد