مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 08:452020-01-27ورزشي

گزارش ناظر بازی از اتفاقات بازی پرسپولیس و تراکتور/ فرمانده میدان هم مصدوم شد!


ناظر بازی پرسپولیس و تراکتور می گوید تنش میان هواداران دو تیم از ساعت ها قبل از بازی وجود داشت و تا پایان این دیدار ادامه یافت که حتی منجر به مصدومیت فرمانده نیروی انتظامی در ورزشگاه شد.

- گزارش ناظر بازی از اتفاقات بازی پرسپولیس و تراکتور/ فرمانده میدان هم مصدوم شد! ناظر بازی پرسپولیس و تراکتور می گوید تنش میان هواداران دو تیم از ساعت ها قبل از بازی وجود داشت و تا پایان این دیدار ادامه یافت که حتی منجر به مصدومیت فرمانده نیروی انتظامی در ورزشگاه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جریان دیدار تیم های پرسپولیس و تراکتور، تنش و حساسیت میان هواداران دو تیم منجر به آشوب برخی از تماشاگران و پرتاب سنگ به سوی همدیگر شد که در نتیجه این اتفاقات، برخی از هواداران مصدوم شدند که مهر تاییدی بر نبود سازوکار مناسب در ورزشگاه های ایران و نبود فرهنگ سازی درست و اصولی است.

غلامرضا سلیمانی، ناظر این بازی که از ساعاتی قبل از شروع مسابقه در ورزشگاه حضور داشت و مسوولیت گزارش اتفاقات درون و بیرون زمین را بر عهده دارد، در گفت وگو با ایسنا گفت: گزارش کامل اتفاقات این بازی را به سازمان لیگ ارائه کردم و سازمان لیگ برای بررسی و ارائه نظر به کمیته انضباطی ارائه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش ناظر بازی از اتفاقات بازی پرسپولیس و تراکتور/ فرمانده میدان هم مصدوم شد!

گزارش ناظر بازی از اتفاقات بازی پرسپولیس و تراکتور/ فرمانده میدان هم مصدوم شد!