مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 08:202020-01-27حوادث

دستگیری 15 فروشنده مواد مخدر در طرح ظفر کاشان


سرپرست فرماندهی انتظامی کاشان از اجرای طرح عملیاتی ظفر و دستگیری 15 نفر از فروشندگان مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی قربانی اظهار داشت: در راستای اجرای ارتقای امنیت اجتماعی در سطح جامعه، طرح عملیاتی ظفر با هدف شناسایی و برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر، اراذل و اوباش شاخص و مزاحمان نوامیس در سطح شهر کاشان اجرا شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی کاشان گفت: ماموران انتظامی کاشان، طی هماهنگی با مقام قضایی و در نتیجه اجرای این طرح موفق شدند تعداد 15 نفر از فروشندگان مواد مخدر،  3 نفر از اراذل و اوباش شاخص، 4 نفر سارق، 14 نفر اتباع بیگانه غیرمجاز و 4 نفر به اتهام محکومیت قضایی را شناسایی و در یک عملیات ضربتی داخل مخفیگاهشان دستگیر کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: طی بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر زیادی سلاح سرد، نیم کیلوگرم مواد مخدر آماده عرضه  کشف و ضبط و در این خصوص 10 دستگاه وسیله نقلیه توقیف شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی کاشان به کسانی که اقدام به مزاحمت، شرارت، عربده کشی و رفتارهای خارج از عرف می کنند هشدار جدی داد که پلیس با قدرت و قاطعیت با آن ها برخورد خواهد کرد و طبق هماهنگی با مقام قضایی احکام سنگینی در مورد آنها اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 15 فروشنده مواد مخدر در طرح ظفر کاشان

دستگیری 15 فروشنده مواد مخدر در طرح ظفر کاشان