مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 08:202020-01-27سياسي

نماینده ماکو: می توان با مستکبران مبارزه کرد و خم به ابرو نیاورد


یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به گذشت 4 دهه از عمر انقلاب اسلامی گفت: ما در این 40 سال و مخصوصا در 8 سال دفاع مقدس ثابت کردیم که می توان با مستکبران و ظالمان مبارزه کرد و خم به ابرو نیاورد.

- یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به گذشت 4 دهه از عمر انقلاب اسلامی گفت: ما در این 40 سال و مخصوصا در 8 سال دفاع مقدس ثابت کردیم که می توان با مستکبران و ظالمان مبارزه کرد و خم به ابرو نیاورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عین الله شریف پور در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: امید است که راهپیمایی 22 بهمن که مصادف با اربعین حاج قاسم و همرزمانش است، تیر خلاصی بر دل مستکبران باشد تا منطقه را ترک کنند.

امروز جبهه مقاومت نه به عنوان یک نیروی نظامی بلکه به عنوان یک مکتب در بین آزادگان جهان و در برابر ظلم ایستاده است و به یک باور عمیق دینی تبدیل شده است.

وی افزود: دانشجویان امروز و فردا در این مکتب نه از یک کشور بلکه از همه کره خاکی تربیت می شوند تا به مبارزه با شیطان بزرگ یعنی آمریکا رفته و به حول و قوه الهی با هدف رهایی بشریت به تکلیف خود عمل کند.

نماینده مردم ماکو و چالدران در مجلس افزود: توکل به خدا و خود باوری شرط رسیدن به پیروزی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ماکو: می توان با مستکبران مبارزه کرد و خم به ابرو نیاورد

نماینده ماکو: می توان با مستکبران مبارزه کرد و خم به ابرو نیاورد