مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 07:552020-01-27فرهنگي

مخابرات 530 یار مهربان را روانه کتابخانه های عمومی کردستان کرد


مدیر مخابرات منطقه کردستان روز دوشنبه در آیین اهدای این کتاب ها به کتابخانه عمومی سنندج گفت: هدف از این اقدام ترویج فرهنگ وقف کتاب و استفاده بیشتر و مفید از کتاب ها توسط اعضای کتابخانه های عمومی است.

آزاد حکمت اظهارداشت: اهدای کتاب های کتابخانه های شخصی باعث رهایی کتاب ها از حبس خانگی و قرار گرفتن در مخازن کتابخانه های عمومی و استفاده مکرر توسط اعضا و علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی می شود.

وی با اشاره به اینکه کتاب های اهدا شده در موضوعات مختلف ادبیات، تاریخ، جغرافیا و کتاب های علمی و مذهبی است یادآورشد: باید تلاش شود که فرهنگ اهدای کتاب به پویشی مردمی تبدیل شود تا همه جامعه بتوانند از ظرفیت های کتابخانه های خانگی استفاده کنند.

6 هزار نسخه کتاب به کتابخانه کردستان اهدا شد مدیرکل کتابخانه های عمومی کردستان نیز گفت: در سال جاری 6 هزار نسخه کتاب از سوی مردم به کتابخانه های عمومی اهدا شده که بیشترین تعداد کتاب های اهدایی مربوط به شهرستان هان مریوان، سنندج و قروه است.

محمد عبدالملکی با اشاره به اینکه تعداد کتاب های اهدایی در سال گذشته چهار هزار و 200 جلد بوده است، افزود: رشد چشم گیری در این زمینه نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشتیم و این کتاب ها بیشتر در زمینه ادبیات، کمک درسی، تاریخ و روانشناسی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخابرات 530 یار مهربان را روانه کتابخانه های عمومی کردستان کرد

مخابرات 530 یار مهربان را روانه کتابخانه های عمومی کردستان کرد