مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 07:352020-01-27اقتصادي

طرح تکمیل و پایش اطلاعات انبارهای استان بوشهر اجرا می شود


معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: طرح تکمیل و پایش اطلاعات انبارهای استان بوشهر اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوالقاسم محمد زاده صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و تنظیم بازار، جلوگیری از احتکار و تکمیل زنجیره تأمین و توزیع طرح تکمیل و پایش اطلاعات انبارها و مراکز نگهداری کالا در دست اجرا است.

وی اضافه کرد: به منظور انجام این طرح کمیته ای متشکل از سازمان صنعت معدن تجارت استان، بازرسان اتاق اصناف، فرمانداری، اداره کل تعزیرات حکومتی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و اداره کل پست استان و سایر دستگاه های متولی امر تشکیل شده است.

محمدزاده بیان کرد: این طرح با هدف شناسایی انبارها و ثبت اطلاعات ورود و خروج بار از این واحدها و همچنین اطلاع رسانی به واحدهای مشمول جهت ثبت نام و ثبت رسید و حواله در سامانه انبارها و صحت سنجی واحدهای ثبت شده در سامانه تشکیل و در حال اجرا است.

وی افزود: صاحبان انبارهای عمومی و خصوصی موظف هستند با مراجعه به سامانه جامع انبارها نسبت به ثبت اطلاعات خود در سامانه اقدام کرده و سپس برای تأیید واحد ثبت شده و در انتظار تأیید با در دست داشتن اسناد مثبته مشتمل بر مجوز فعالیت، اجاره نامه یا سند مالکیت محل فع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تکمیل و پایش اطلاعات انبارهای استان بوشهر اجرا می شود

طرح تکمیل و پایش اطلاعات انبارهای استان بوشهر اجرا می شود