مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 07:202020-01-27سياسي

محتوای اکثر برنامه های صدا و سیما مطالبه محور است


مدیرکل صداو سیمای البرز ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مشاوران و نخبگان جوان البرزی با اشاره به اینکه جوانان اهل دقت هستند گفت: بخش مورد توجه و عمده ای از مسائل جامعه توسط شما جوانان رصد می شود که گاهی منجر به نقد مباحث روز جامعه نیز می شود.

- ایسنا/البرز مدیرکل صداو سیمای البرز ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مشاوران و نخبگان جوان البرزی با اشاره به اینکه جوانان اهل دقت هستند گفت: بخش مورد توجه و عمده ای از مسائل جامعه توسط شما جوانان رصد می شود که گاهی منجر به نقد مباحث روز جامعه نیز می شود.

علی صادق مقدسی در نشست هم اندیشی مدیرکل صداوسیمای البرز با مشاوران و نخبگان جوان البرزی افزود: محتوای اکثر برنامه های صداوسیما مطالبه محور است و تلاش ما این است که مطالبات مردم را به خوبی پیگیری کنیم، بنابراین آماده پذیرش طرح ها و نظرات برای رسیدن به این مهم هستیم، همین طور آمادگی خود را برای نقد منصفانه نیز اعلام می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از صدا و سیمای البرز، مدیرکل صداوسیمای البرز با تاکید بر اینکه صداوسیما واسطه ای است برای طرح مطالبات مردم از مسئولان گفت: مسئولان باید حامی صدا و سیما باشند چرا که صداوسیما برای مردم است و ما بایستی خواسته ها و صدای مردم را از طریق این رسانه به اطلاع مسئولان برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محتوای اکثر برنامه های صدا و سیما مطالبه محور است

محتوای اکثر برنامه های صدا و سیما مطالبه محور است