مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 06:452020-01-27سياسي

رفیق دوست پدربزرگ موشکی ایران است/جنگ جای مردان مرد است


سردار رحیم صفوی در مراسم رونمایی از کتاب «خاطرات سردار محسن رفیق دوست» گفت: اگر شهید حسن طهرانی مقدم به عنوان پدر موشکی ایران شناخته می شود، - سردار رحیم صفوی در مراسم رونمایی از کتاب خاطرات سردار محسن رفیق دوست گفت: اگر شهید حسن طهرانی مقدم به عنوان پدر موشکی ایران شناخته می شود، محسن رفیق دوست نیز پدربزرگ موشکی ایران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراسم رونمایی از کتاب خاطرات سردار محسن رفیق دوست عصر دیروز یکشنبه ششم بهمن، باحضور شخصیت های سیاسی و نظامی در مجموعه باغ کتاب تهران برگزار شد.

سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور رهبر انقلاب در این مراسم گفت: بنده آثار ارزشمند مرکز اسناد انقلاب اسلامی را بسیار می خوانم و می پسندم.

هر چند کتاب های بسیاری می خوانم اما به جوانان توصیه می کنم کتاب تاریخ جدید جهان ترجمه ابوالقاسم طاهری و دو جلد خاطرات جنگ جهانی دوم چرچیل را مطالعه کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با عجیب خواندن شخصیت چرچیل گفت: او سال 1943 همراه با استالین و افراد دیگر به کاخ سعدآباد می آید.

چه خوب است کنفرانس کاخ سعدآباد را مطالعه کنید و این را بدانید کسانی که تاریخ را نخوانده باشند مجبور به تکرار تاریخ خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفیق دوست پدربزرگ موشکی ایران است/جنگ جای مردان مرد است

رفیق دوست پدربزرگ موشکی ایران است/جنگ جای مردان مرد است