مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 06:102020-01-27اقتصادي

افزایش سهمیه بنزین تاکسی های بندرعباس


رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس از افزایش سهمیه سوخت تاکسی های بنزینی و دو گانه سوز تحت نظارت این سازمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سعید حسینی پور با اشاره به دغدغه تاکسی داران درباره کمبود سهمیه سوخت، اظهار کرد: بنا بر پیگیری های انجام شده، مشکل سهمیه سوخت این تاکسی ها حل شده و سهمیه سوخت رانندگان تاکسی افزایش یافته است.

وی افزود: در این راستا سهمیه سوخت تاکسی های دوگانه سوز از 250 لیتر به 410 لیتر، و تاکسی های بنزینی از 400 لیتر به 720 لیتر، با لحاظ شدن مابه التفاوت سهمیه سوخت آبان ماه و نیمه اول دی تغییر و افزایش یافته است.

حسینی پور تصریح کرد: همچنین کلیه خودروهای ساماندهی شده سرویس مدارس که از طریق سامانه سپند تا 20 آذر سال جاری ثبت شده اند، سهمیه اعتباری سوخت که در جایگاه های عرضه بنزین قابل استفاده است، دریافت کرده اند.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر با تاکید بر اینکه کلیه تاکسی های تحت نظارت این سازمان شامل طرح افزایش سهمیه سوخت خواهند بود، گفت: آژانس ها، تاکسی بی سیم ها و تاکسی سرویس هایی که از شهرداری ها مجوز دریافت کرده اند، شامل دریافت اعتبار سوخت قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه این افزایش سهمیه بر اساس مجوز وزارت کشور بوده، ابراز کرد: سهمیه جدید اعلام شده در کارت سوخت رانندگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سهمیه بنزین تاکسی های بندرعباس

افزایش سهمیه بنزین تاکسی های بندرعباس