مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 05:052020-01-27ورزشي

انگیزه زیادی برای ادامه راه پیدا کردم


بانوی پارا وزنه برداری کرمانشاه گفت: پس از قهرمانی در رقابت های کشوری انگیزه زیادی برای ادامه حضور در پارا وزنه برداری پیدا کرده ام.

- ایسنا/کرمانشاه بانوی پارا وزنه برداری کرمانشاه گفت: پس از قهرمانی در رقابت های کشوری انگیزه زیادی برای ادامه حضور در پارا وزنه برداری پیدا کرده ام.

فریبا علی اکبری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به راه اندازی رشته پارا وزنه برداری بانوان در کرمانشاه اظهار کرد: حدود چهارماه پیش بود که رشته پارا وزنه برداری بانوان در کرمانشاه راه اندازی شد و با وجود اینکه مدت کمی تا رقابت های قهرمانی کشور وقت داشتیم، اما تمرینات خود را برای حضور در این رقابت ها شروع کردیم.

وی تصریح کرد: هرچند در این مدت به واسطه طولانی بودن مسیر منزل تا باشگاه و هزینه های بالای تردد گاها نمی توانستم در تمرینات حاضر شوم، اما همه تلاشم را بکار گرفتم تا بتوانم با قدرت در این رقابت ها شرکت کنم.

بانوی پاراوزنه برداری کرمانشاه اضافه کرد: خوشبختانه علیرغم مشکلاتی که سر راه داشتم، به اولین دوره رقابت های پارا وزنه برداری قهرمانی بانوان کشور اعزام شدم و توانستم در دسته 61 کیلوگرم رکورد 73 کیلوگرم را ثبت کنم و مدال طلا بگیرم.

وی در ادامه از علاقمندی اش به این رشته گفت و افزود: تا چندسال پیش در رشته دوومیدانی و تیراندازی فعالیت می کردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگیزه زیادی برای ادامه راه پیدا کردم

انگیزه زیادی برای ادامه راه پیدا کردم