مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 04:302020-01-27سياسي

ویژه برنامه های شهادت حضرت زهرا (س) در حرم شاهچراغ (ع)


به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) ویژه برنامه های مختلف فرهنگی – مذهبی در سومین حرم اهل بیت علیهم السلام برگزار می شود.

- ، مرکز فارس، معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی حرم مطهر شاهچراغ(ع) گفت: از سه شنبه 8 بهمن به مدت 3 شب، مراسم سوگواری شهادت حضرت صدیقه کبری سلام الله علیها، با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین رضوی اردکانی و مرثیه سرایی سید عباس انجوی، حاج یزدان ناصری و حاج محمد شریف زاده در شبستان امام خمینی (ره) برگزار می شود.

حجت الاسلام سلامی با بیان اینکه از 5 تا 10 بهمن نمایشگاه فرهنگی ویژه این ایام در صحن حضرت معصومه سلام الله علی ها برپا می شود، ادامه داد: صبح چهارشنبه در سالروز شهادت بانوی دو عالم، از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح، خطبه فدکیه با نوای سیدمصطفی موسوی نژاد قرائت خواهد شد و در ادامه بعد از اقامه نماز ظهر و عصر، مراسم عزاداری در شبستان امام خمینی (ره) برگزار می شود.

وی اظهارداشت: 10 بهمن محفل انس با قرآن کریم از ساعت 10 صبح در شبستان امام خمینی (ره) و در همین روز از ساعت 14 و دقیقه اختتامیه دوره های مهدویت در سالن کوثر حرم مطهر برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام سلامی، برگزاری مسابقه اینترنتی، برپایی ایستگاه صلواتی در دو نوبت صبح و عصر از 6 تا10 بهمن در ضلع روبروی باب الرضا (ع) و اطعام و توزیع 15 هزار پرس غذای گرم و 30 هزار دمنوش با مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های شهادت حضرت زهرا (س) در حرم شاهچراغ (ع)

ویژه برنامه های شهادت حضرت زهرا (س) در حرم شاهچراغ (ع)