مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 04:002020-01-27ورزشي

پاس قم سقوط کرد


کاراته کاهای قم چهارمین هفته مسابقات لیگ برتر کاراته مردان باشگاه های کشور را با قطع نوار پیروزی های خود و نزول یک پله ای در جدول رده بندی پشت سر گذاشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، دور دوم از مرحله مقدماتی پیکارهای فصل 1398 لیگ برتر کاراته مردان باشگاه های کشور در حالی سپری شد که تیم ها در سالن شهید افراسیابی تهران رقابتی نزدیک و جذاب برای کسب مجوز صعود به مرحله بعد داشتند، رقابتی که در آن تیم های پاس و پاس کن شی کان دو نماینده قم هستند.

با پایان مسابقات هفته چهارم در جدول رده بندی گروه نخست، تیم آکادمی نریمان جای پاس قم را در صدر گرفت و پاس در مکان دوم ایستاد، ضمن اینکه تیم مقاومت در رده سوم قرار دارد و تیم های وان کان قزوین، صدرا و پاس کن شی کان به ترتیب در رتبه های چهارم تا ششم قرار گرفته اند.

در گروه دوم مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ برتر کاراته مردان کشور نیز تیم های ایران مال، عقاب و شوتوکان FSK ایران اول تا سوم هستند، در شرایطی که تیم های کاراته تخت جمشید کرمان، هیات کاراته کبودر آهنگ و شهرداری شهر قدس در مکان های چهارم تا ششم به دنبال ارتقاء جایگاه خود در هفته های آتی هستند.

این هفته در گروه نخست یک شهرآورد بین تیم های پاس کن شی کان قم و پاس قم برگزار شد که در پایان تیم پاس با نتیجه 22 بر 3 به برتری رسید، اما پاسی ها دومین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاس قم سقوط کرد

پاس قم سقوط کرد