مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 01:502020-01-26سياسي

ورود به عرصه پژوهش منجر به شناسایی نخبگان علمی می شود


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه ورود به عرصه پژوهش منجر به شناسایی انسان های خلاق و نخبه علمی می شود، گفت: این افراد سفیران حل مسائل پیشرفت ملی کشور می شوند.

- یعقوب فتح الهی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تربیت مدرس در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، در رابطه با جایگاه نخبگان و دانشگاهیان در حل مشکلات کشور گفت: اتفاق بزرگ و بی نظیری در ایران بعد از انقلاب اسلامی رخ داد و آن اینکه دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران وارد عرصه پژوهش شدند عنصری که همه چیز  را می تواند درست کند.

*ورود به عرصه پژوهش منجر به شناسایی نخبگان علمی می شود وی ادامه داد: ورود به عرصه پژوهش به ما کمک می کند که بتوانیم در فرایند پژوهش انسان های خلاق و نخبه علمی را کشف کنیم تا این افراد سفیران حل مسائل پیشرفت ملی کشور شوند.

* نقش دولت های مختلف در به کارگیری نخبگان کم رنگ بوده است فتح الهی با بیان اینکه نقش دولت های مختلف در به کارگیری نخبگان علمی کشور و دانشگاه ها برای حل مسائل پیشرفت ملی و برنامه ریزی های دقیق کشور کم رنگ بوده است، یادآورشد: دولتمرادان باید استفاده از نخبگان را  سرلوحه خود قرار دهند و در وزارتخانه ها، بخش های مدیریتی، انتخاب نمایندگان مجلس، قوه مقننه و هم در قوه قضاییه پاک ترین، بهترین، مست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود به عرصه پژوهش منجر به شناسایی نخبگان علمی می شود

ورود به عرصه پژوهش منجر به شناسایی نخبگان علمی می شود