مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 00:102020-01-26سياسي

آدام شیف: ترامپ فردی کینه توز است/هدف ترامپ از توییت،ارعاب من بود


رییس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا رییس جمهور این کشور را فردی «کینه توز» خواند و افزود که هدف ترامپ از توییت صبح یکشنبه، ارعاب و تهدید او بوده است.

- رییس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا رییس جمهور این کشور را فردی کینه توز خواند و افزود که هدف ترامپ از توییت صبح یکشنبه، ارعاب و تهدید او بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سی ان ان، آدام شیف رییس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا و رهبر پروسه استیضاح ترامپ در این مجلس روز یکشنبه دونالد ترامپ را فردی کینه توز خواند و افزود که به تصور وی، توییت صبح یکشنبه دونالد ترامپ با هدف ارعاب و تهدید او منتشر شده است.

آدام شیف در برنامه ای در شبکه ان بی سی در پاسخ به این پرسش که وی توییت ترامپ علیه خود را چگونه ارزیابی می کند، گفت: من فکر می کنم که این توییت یک تهدید بود .

حمله توییتری ترامپ به آدام شیف یکی از حمله های اخیر رییس جمهور آمریکا به دموکراتهای کنگره و روند استیضاح خود در مجلس سنای آمریکا است.

در مقابل، دموکراتها و از جمله آدام شیف ترامپ را متهم می کنند که در جریان بررسی روند استیضاح در مجلس نمایندگان، شاهدان را تهدید و مرعوب کرده است .

در همین ارتباط، استفانی گریشام سخنگوی کاخ سفید در توجیه اظهارات توهین آمیز ترامپ علیه آدام شیف گفت به نظر می رسد که آدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آدام شیف: ترامپ فردی کینه توز است/هدف ترامپ از توییت،ارعاب من بود

آدام شیف: ترامپ فردی کینه توز است/هدف ترامپ از توییت،ارعاب من بود