مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 21:052020-01-26ورزشي

پایان عصر رییس 4 دوره ای در بدنسازی؛ بازنشسته ای که باید صحنه را ترک کند


به نظر می رسد با توجه به قوانین منع حضور بازنشستگان و شرایط سنی تعیین شده برای کارمندان دولت، باید کم کم شاهد پایان عصر ناصر پورعلی فرد در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، با اینکه سال گذشته بیش از 10 رییس فدراسیون ورزشی به دلیل اجرای قانون منع به کارگیری بازنشسته ها از سمت خود کنار رفتند و حتی فدراسیون های مهم و المپیکی مانند والیبال و هندبال هم دچار چنین تغییراتی شدند، تغییری در فدراسیون پرورش اندام که نام رییس آن در لیست ابتدایی به عنوان یکی از روسای بازنشسته وجود داشت، صورت نگرفت.

ناصر پورعلی فرد که چهارمین دوره ریاست خود را در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام پشت سر می گذارد، اول بهمن ماه سال 98 با پایان 35 سال خدمت، عملا بازنشسته محسوب می شود.

او که طبق قانون با مدرک کارشناسی ارشد می توانست تا 35 سال خدمت کند، گویا دیگر به پایان خط رسیده و 2 سال بعد از شروع دوره ریاستش مجبور به کناره گیری است.

* پایان مسیر در میانه راه 14 بهمن ماه سال 96 بود که ناصر پورعلی فرد در یک انتخابات نسبتا پرحاشیه برای چهارمین دوره، ریاست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام را برعهده گرفت.

به نظر می رسد با توجه به رسیدن سابقه پورعلی فرد به 35 سال برای اجرای قانون، وزارت ورزش باید هر چه سریعتر برای این فدراسیون سرپرست تعیین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان عصر رییس 4 دوره ای در بدنسازی؛ بازنشسته ای که باید صحنه را ترک کند

پایان عصر رییس 4 دوره ای در بدنسازی؛ بازنشسته ای که باید صحنه را ترک کند