مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 20:552020-01-26ورزشي

واکنش معاون گردشگری به نگرانی درباره سفر چینی ها به ایران


همزمان با آغاز سال نو چینی و سفر میلیون ها تبعه این کشور به سراسر دنیا، نگرانی هایی در ایران نسبت به انتقال «کروناویروس» ایجاد شده است، اما واکنش و اقدامات مقامات گردشگری در این باره چیست؟ - همزمان با آغاز سال نو چینی و سفر میلیون ها تبعه این کشور به سراسر دنیا، نگرانی هایی در ایران نسبت به انتقال کروناویروس ایجاد شده است، اما واکنش و اقدامات مقامات گردشگری در این باره چیست؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رویداد ایران باشکوه همزمان با آغاز سال نو چینی در ایران آغاز شده است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چندی پیش در برای جلوگیری از شیوع گسترده تر این ویروس، سفر تورها را به خارج از کشور به حالت تعلیق درآورده است.

انجمن آژانس های گردشگری چین اعلام کرد: تورهایی که در میانه سفر خود هستندT می توانند با نظارت دقیق بر سلامت مسافران به سفر خود ادامه دهند.

مقام های شهری پکن در ادامه این اقدامات پیشگیرانه، تردد تمام اتوبوس های بین استانی را لغو کردند تا از این طریق میزان سفر جاده ای به پایتخت محدود شود.

70 هزار سینما و مجموعه فرهنگی در چین تعطیل شده و مسابقاj ورزشی به حالت تعلیق درآمده است.

پروازها در برخی مسیرهای داخلی چین نیز همزمان با آغاز سفر مردم این کشور، معلق و هزینه بلیت ها به مردم بازگردانده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش معاون گردشگری به نگرانی درباره سفر چینی ها به ایران

واکنش معاون گردشگری به نگرانی درباره سفر چینی ها به ایران