مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 19:252020-01-26حوادث

آتش سوزی لنج های صیادی بندرگاه جاسک پس از 3 ساعت مهار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیش از ظهر امروز یکشنبه 6 بهمن ماه، به دنبال وقوع حادثه آتش سوزی در یک فروند لنج صیادی پهلو گرفته در بندرگاه جاسک و تماس با مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی تیم های امداد و نجات از خشکی و دریا به محل اعزام و پس از .

- چهار فروند لنج صیادی که در بندرگاه جاسک دچار حریق شده بودند با حضور تیم های امداد نجات از دریا و خشکی پس از 3 ساعت تلاش مهار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیش از ظهر امروز یکشنبه 6 بهمن ماه، به دنبال وقوع حادثه آتش سوزی در یک فروند لنج صیادی پهلو گرفته در بندرگاه جاسک و تماس با مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی تیم های امداد و نجات از خشکی و دریا به محل اعزام و پس از تلاش 3 ساعته آتش سوزی به شکل کامل مهار شد.

در این عملیات تیم های امداد و نجات سازمان بنادر و دریانوردی، یدککش آتشخوار نداجا، مرکز آتش نشانی شهرستان جاسک، آتش نشانی ندسا، آتش نشانی پدافند نیروی هوایی و شناور همیار ناجی مشارکت داشتند.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر در خصوص جزییات این حادثه گفت: حوالی ساعت 12:30ظهر امروز یکشنبه 6 بهمن ماه یک فروند لنج صیادی به دلایلی که درحال بررسی است دچار حریق شد که با توجه به فایبر گلاس بودن جنس بدنه لنج و شدت باد در منطقه زبانه های آتش به لنج های مجاور نیز سرایت کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی لنج های صیادی بندرگاه جاسک پس از 3 ساعت مهار شد

آتش سوزی لنج های صیادی بندرگاه جاسک پس از 3 ساعت مهار شد