مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 19:162020-01-26سياسي

نقشه راه گیاهان دارویی خراسان جنوبی ترسیم می شود


مشیرالحق عابدی شامگاه یکشنبه در نشست بررسی نقشه راه گیاهان دارویی خراسان جنوبی افزود: یکی از مهمترین راهکارهای موفقیت این طرح توجه به گذشته کشت است که باید با بررسی نقاط ضعف و قوت آینده را ترسیم کرد.

وی گفت: با توجه به حضور دانشگاهیان و مدیران کل دستگاه های اجرایی طرح ارایه شده باید براساس حوزه اختیارات دستگاه ها تنظیم و ارایه شود.

معاون استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه ورود دانشگاهیان برای تنظیم این طرح حایز اهمیت است اظهار داشت: امیدواریم برنامه ارایه شده براساس کمیت و کیفیت محصولات تولیدی ساماندهی شود.

وی استفاده از روش های نوین را از مهمترین مسایل مورد نظر در این طرح عنوان کرد و گفت: با توجه به خشکسالی های مکرر اما هنوز از نرم کشت گندم پایین تر نیامدیم که بیانگر استفاده از روش های نوین آبیاری و کمک علم به عمل است.

عابدی تصریح کرد: در زمینه فراوری و جلوگیری از خام فروشی باید بررسی شود آیا با تامین زیرساخت های فراوری، محصولات تولیدی ظرفیت فراوری را خواهند داشت که باید به صورت علمی تبیین شود.

وی گفت: تبیین مسایل علمی در این طرح دستگاه ها را مکلف به پیاده سازی برنامه ای علمی خواهد کرد که امیدواریم با تحقق این طرح به صورت کاملا تخصصی و علمی شاهد پیشرفت در این حوزه باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه راه گیاهان دارویی خراسان جنوبی ترسیم می شود

نقشه راه گیاهان دارویی خراسان جنوبی ترسیم می شود