مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 17:502020-01-26اقتصادي

بودجه خرید ایستگاه سنجش آلودگی اراک توسط نیروگاه و پالایشگاه تامین شود


چنانچه ایستگاه سنجش آلودگی هوا در اراک کم است، بایستی نیروگاه و پالایشگاه تأمین منابع مالی برای خریداری این دستگاه ها را برعهده بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید علی آقازاده روز یکشنبه در نشست با سمن های محیط زیستی استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: نظرات مطرح شده از سوی سمن های زیستی محیطی موجب می شود تا دستگاه های اجرایی درباره این مسائل بهتر تصمیم گیری و تصمیم سازی کنند.

وی ارائه نظرات سمن های زیست محیطی استان را به مثابه یک اتاق فکر متشکل از متخصصین برشمرد و تاکید کرد: استفاده نکردن از این مباحث نوعی فرصت سوزی برای مردم و کشور قلمداد می شود.

استاندار مرکزی بیان داشت: سمن های محیط زیستی در این جلسه به چگونگی نقش آفرینی مردم در محیط زیست استان اشاره داشتند که نشان از حس دلسوزانه آن ها نسبت به این مساله است.

آقازاده بر تداوم برگزاری این جلسات به صورت هر دو سه ماه یک بار تاکید کرد و گفت: در کار گروه اضطرار نیز یک نفر به نمایندگی از سمن های حوزه محیط زیست حضور پیدا کند.

وی با بیان اینکه تعطیل شدن ادارات و مدارس به دلیل آلودگی هوا در واقع معلول است و باید به اصل موضوع پرداخت، افزود: از جمله رسالت های ما این است که علل آلودگی در شهر اراک و استان را شناسایی و برای رفع آن اقدام کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه خرید ایستگاه سنجش آلودگی اراک توسط نیروگاه و پالایشگاه تامین شود

بودجه خرید ایستگاه سنجش آلودگی اراک توسط نیروگاه و پالایشگاه تامین شود