مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 17:252020-01-26ورزشي

مهابادی: به خاطر شکست از مردم خوب شیراز عذرخواهی می کنم


به خاطر شکست از مردم خوب شیراز عذرخواهی می کنم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، داود مهابادی سرمربی فجر شهید سپاسی پس از بازی مقابل ملوان بندر انزلی در جمع خبرنگاران گفت: به خاطر شرایط زمین شاهد یک بازی فیزیکی بودیم و برای بازیکنان من در این زمین بازی کردن سخت بود و نتوانستند بازی خودشان را انجام بدهند ولی تیم ملوان خیلی خوب جنگید و توانست از فرصت های بدست آمده نهایت استفاده را کند و من به تلاش آنها و بابت پیروزی که کسب کردند تبریک می گویم.

مهابادی در خصوص شکست در مقابل ملوان بیان داشت: بابت این شکست از مردم شیراز عذرخواهی می کنم و انشاالله در بازی های بعدی نتیجه های این چند هفته را جبران می نماییم.

مهابادی افزود: اصلی ترین دلیل شکست اول عدم تلاش شاگردانم در نیمه دوم برای تغییر نتیجه بود و اصلا تلاشی که من انتظار داشتم را انجام ندادند و دوم عدم کیفیت بازی بود که اصلا بازی تاکتیکی را شاهد نبودیم.

مهابادی در خصوص اخراجش گفت:فقط به خاطر  این جمله که ایا خطای کف پا در مورد تیم حریف و ما فرق دارد ! داور بنده را اخراج کرد و در کل امروز شاهد داوری خوبی نبودیم .

داوری در تصمیماتش مردد بود و از کمیته داوران عاجزانه خواهش میکنم در بازیهای بعدی از داوران خوب استفاده نماید و از چنین داورهایی .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهابادی: به خاطر شکست از مردم خوب شیراز عذرخواهی می کنم

مهابادی: به خاطر شکست از مردم خوب شیراز عذرخواهی می کنم