مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 17:252020-01-26اجتماعي

آلودگی هوای همدان موقتی است


مسئول کنترل آلودگی هوای دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از بعدازظهری با هوای آلوده برای مردم همدان خبرداد وگفت: آلودگی هوا در همدان معمولا موقتی است و در ساعات فعالیت مردم در سطح شهر به اوج خود می رسد و درطول شب مشکل آلودگی هوا وجود ندارد.

- مهدی خدابخشی درگفت وگو باایسنا، با بیان اینکه هوای امروز همدان از ساعت 13 تا16 برای تمام گروه های سنی ناسالم بود، اظهار کرد: مردم در روزهای آلودگی هوا از پیاده روی و ورزش در هوای باز خودداری کنند همچنین تعطیلی مدارس در روزهایی با هوای آلوده چاره کار نبوده و لازم است زنگ تفریح دانش آموزان در داخل کلاس تشکیل شود.

وی با بیان اینکه ذرات ریز معلق 2.

5 میکرون بسیار حائز اهمیت بوده وغلظت بالای آنها باعث آلودگی می شود،افزود:بعد از بارش برف وباران وارونگی هوا رخ می دهد که یکی از مهم ترین دلایل آلودگی در فصل سرما است.

مسئول کنترل آلودگی هوای دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با بیان اینکه وضعیت جوی همدان با شهرهای صنعتی مانند تهران،اصفهان و مشهد تفاوت زیادی دارد و در این شهرها همزمان چندین عامل آلودگی فعال است، اضافه کرد:با افزایش ارتفاع هوا گرمتر شده و این پدیده از بالارفتن آلودگی جلوگیری می کند بنابراین آلاینده ها در نزدیکی سطح زمین انباشته می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی هوای همدان موقتی است

آلودگی هوای همدان موقتی است