مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 17:082020-01-26ورزشي

تیم فوتبال 90 ارومیه مقابل رایکای بابل به تساوی رسید


سعید خلیل زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در ابتدای دیدار میررسول حسینی، امین عباسی، علیرضا قاسمی، بهمن کامل، فرشاد اسدی، محمد زینالی، وحید نعمتی، سیروس صادقیان، محمد ابوترابی، پیمان پورصادقی و وحید خشتان برای تیم 90 ارومیه به میدان رفتند و در ادامه نیز مهدی محمدی، یزدان عباسیان و آرمان سوداگر به عنوان یاران ذخیره وارد زمین شدند.

وی بیان کرد: در همان دقایق ابتدایی بازی، بهمن کامل مدافع تیم 90 ارومیه دچار مصدومیت شد و با سر بانداژ شده به بازی ادامه داد.

وی با اشاره به اینکه در این دیدار امین عباسی مدافع 90 ارومیه از داور بازی کارت زرد دریافت کرد گفت: این تیم در دور برگشت توانسته است بازی های خوبی را به نمایش بگذارد ولی برخی ناداوری ها موجب شد تا دل هواداران و بازیکنان آزرده خاطر شود.

سرپرست تیم فوتبال 90 ارومیه گفت: هفته گذشته جدال خانگی تیم فوتبال 90 ارومیه مقابل آلومینیوم اراک از هفته بیستم رقابت های لیگ دسته یک کشور در حالی که 2 کارت قرمز و هفت کارت زرد درپی داشت، با کسب نتیجه تساوی یک بر یک و در میان حواشی به پایان رسید.

تیم فوتبال 90 ارومیه تا پایان دیدارهای هفته بیست و یکم با کسب 10 پیروزی، 7 تساوی، چهار شکست، 18 گل زده، 10 گل خورده و اندوختن 37 امتیاز پس از تیم های مس رفسنجان 42 و گل ریحان البرز 38 امتیازی در ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم فوتبال 90 ارومیه مقابل رایکای بابل به تساوی رسید

تیم فوتبال 90 ارومیه مقابل رایکای بابل به تساوی رسید