مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 16:402020-01-26اقتصادي

درفش شکسته صنعت چرم مصنوعی ایران


در مستند تحقیقی درفش شکسته صنعت چرم مصنوعی ایران ابعاد و زوایای پنهان واردات چرم مصنوعی به ایران مورد کنکاش و واکاوی قرار گرفته است.

  - وی کاهش تعرفه گمرکی ، باز بودن گمرکات کشور برای واردات چرم های مصنوعی بی کیفیت و دست های پشت پرده درواردات سهل وآسان را از موانع عدم رونق تولید ملی دانست.

مدیر فروش یکی از واحدهای تولیدی چرم مصنوعی هم گفت: با آنکه وزیر صنعت از حمایت از تولیدات داخلی با بسته شدن درب های گذرگاه های تجاری به روی واردات می گوید اما اختصاص ارز دولتی برای واردات و تعرفه 32 درصدی به محصولات وارداتی چرم مصنوعی بی کیفیت خارجی تیشه به ریشه محصولات داخلی ست.

صمیمی گفت: برای حمایت از تولید داخلی بهتر است با افزایش تعرفه واردات و عدم ثبت سفارش کالاهای وارداتی ، به کمک کارخانه های وطنی شتافت.

یکی از تجار به نام صنعت چرم مصنوعی ایران هم گفت: گذرگاه تجاری بندرعباس شریان اصلی ورود این کالا به ایران است و هر روز کانتینر های حاوی چرم مصنوعی پس از طی 1000 کیلومتر به تهران بزرگ می رسد.

مانیان افزود : خیابان های سعدی ، یافت آباد و شور آباد تهران مرکز پخش چرم مصنوعی وارداتی به ایران است و بیشتر از آنکه محصولات ایرانی دراین خیابان ها یافت شود، بازار فروشی برای محصولات خارجی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درفش شکسته صنعت چرم مصنوعی ایران

درفش شکسته صنعت چرم مصنوعی ایران