مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 16:002020-01-26سياسي

جایزه مسابقات دانشجویی مکانیک سیالات، کسرخدمت سربازی است


دبیرپنجمین دوره مسابقات دانشجویی مکانیک سیالات گفت: پنجمین دوره مسابقات دانشجویی مکانیک سیالات روز های 14 و 15 اسفند ماه در شیراز برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سید محراب امیری بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آزمایشگاه مجازی، پروژه عملی، ایده شو و نماهنگ از جمله محور های برگزاری این دوره از مسابقات است.

وی گفت: متقاضیان می توانند تا 30بهمن ماه امسال  ثبت نام ودراین مسابقات شرکت کنند و به تیم های برتر جوائز ارزنده ای شامل کسر خدمت سربازی، معرفی طرح های برتر و نیز هدایای نقدی تعلق می گیرد.

دبیر مسابقات دانشجویی مکانیک سیالات اضافه کرد: ساخت هاورگرافت، دستگاه اندازه گیری فشار سنج و اندازه گیری جریان از دیگر محور های همایش است.

 امیری یادآور شد: در چهارمین دوره از این مسابقه که در اصفهان برگزار شد، تیم فارس رتبه دوم و چهارم را به خود اختصاص داده که  پیش بینی می شود فارس بتواند در این دوره نیز جایگاه برتر کسب کند.

وی بیان داشت: دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه اصفهان، دانشگاه باهنر کرمان برگزار کننده دوره ها قبل بودند که امسال، دانشگاه مهندسی شیراز میزبانی را با حضور تمامی دانشگاه های کشور برعهده گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه مسابقات دانشجویی مکانیک سیالات، کسرخدمت سربازی است

جایزه مسابقات دانشجویی مکانیک سیالات، کسرخدمت سربازی است