مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 15:072020-01-26اقتصادي

2 میلیارد تومان پاداش به مشترکان برق خراسان جنوبی پرداخت شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز یکشنبه روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی مهدی دادگر در نشست مدیران این شرکت از تداوم اجرای طرح کاهش پیک بار برای مشترکان کشاورزی و صنعتی استان خراسان جنوبی خبر داد و افزود: این طرح از 15 خرداد تا 15 شهریور ماه سال آتی اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: تابستان گذشته 670 مشترک این استان برای صرفه جویی و مدیریت مصرف برق در ساعات پیک بار با شرکت توزیع نیروی برق با هدف مدیریت مصرف برق قرارداد منعقد کردند که این مشارکت و همکاری، موجب پرداخت حدود 2 میلیارد تومان پاداش در صورتحساب بهای برق مصرفی صاحبان صنایع، کشاورزان و سایر مشترکان همکار در برنامه پاسخگویی بار سال 98 شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با اشاره به افزایش بیش از صد درصدی پاداش نسبت به سال گذشته گفت: نصب کنتورهای فهام، همراهی مشترکان کشاورزی، همکاری خوب مشترکان دیماندی و صنایع، برنامه ریزی و اقدامات موثر اداره ها و سازمان های اجرایی استان خراسان جنوبی، منجر به این موفقیت شد.

وی تصریح کرد: همسوسازی و تعامل متقابل صنایع و این شرکت، شناسایی فرآیندهای موثر در حفظ منابع انرژی و برنامه ریزی برای استفاده بهتر از این منابع از فرصت های مهم برای توسعه صنعت برق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 میلیارد تومان پاداش به مشترکان برق خراسان جنوبی پرداخت شد

2 میلیارد تومان پاداش به مشترکان برق خراسان جنوبی پرداخت شد