مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 15:072020-01-26ورزشي

بازیکنان ملوان با همه وجود برای پیروزی جنگیدند


مازیار زارع عصر یکشنبه در نشست خبری پس از پیروزی تیمش در برابر تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز اظهار کرد: بازیکنان تیم ملوان به بهترین شکل ممکن بازی کردند و تلاش شان ستودنی بود.

وی افزود: امروز شور و اشتیاق در بازی به قدری بالا بود که خودم نیز دوست داشتم بازی کنم.

زارع در خصوص اعتراض سرمربی و کادر فنی تیم حریف به نحوه قضاوت داور بازی گفت : معمولا تیمی که بازنده است زیاد اعتراض می کند ولی از نظر من صحنه هایی که سرمربی تیم میهمان روی آن معترض بود، مشکلی نداشت.

وی در خصوص وضعیت سکوهای ورزشگاه تختی بندر انزلی گفت: متاسفانه همچنان روند بازسازی سکوهای تخریب شده انزلی ادامه دارد و کار به انجام نرسیده در حالی که باید مسئولان امر هرچه زودتر این بخش از ورزشگاه را نیز برای بهره مندی تیم ملوان از حمایت و تشویق هواداران آماده کنند.

در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور جام آزادگان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی از ساعت 14 در ورزشگاه تختی میزبان تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز بود که توانست در نهایت تیم میهمان را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد.

ملوان بندرانزلی در ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور و از هفته 22 این رقابت ها ساعت 14 روز یکشنبه 13 بهمن میهمان تیم خوشه طلایی ساوه است و فجر شهید سپاسی شیراز نیز در همین روز و ساعت به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیکنان ملوان با همه وجود برای پیروزی جنگیدند

بازیکنان ملوان با همه وجود برای پیروزی جنگیدند